Генеральний директор “УАФ Маркетинг” Артемійс Рябовс поділився деталями співпраці з компанією adidas.
Цієї осені УАФ розпочала співпрацю з компанією adidas, яка стала технічним партнером компанії. Матчі жовтневого циклу Ліги націй національна збірна України провела вже в новому комплекті форми.
Напередодні Рябовс розповів, як саме УАФ вдалося відновити співпрацю з adidas.
“Це була цікава і складна робота. Ми з Андрієм Миколайовичем Шевченком після його обрання президентом УАФ вирушили до Німеччини на перемовини з CEO adidas Бьорном Гуделем. На тій зустрічі було принципово вирішено, що adidas повернеться в український футбол.
Андрій Миколайович пояснив Бьорну, чому це потрібно. Ми були впевнені, що УАФ та adidas можуть утворити якісне партнерство, залучивши світовий бренд, який допоможе нам розвивати весь український футбол.
На який термін підписана угода? На шість років. Але найголовніше навіть не це, а те, що adidas чітко дав зрозуміти, що підписаний 6-річний контракт – не тільки про екіпіровку. Це будівництво інфраструктури для дитячо-юнацького футболу, створення унікальної лінійки одягу для жіночих команд (раніше жінки грали у чоловічій), тренувальна лінійка, безліч соціальних ініціатив з УАФ Foundation”, – сказав Рябовс в інтерв’ю “Українському футболу”.
Колишній український футболіст Анатолій Тимощук був позбавлений всіх державних нагород. Відповідний указ напередодні підписав Президент…
Став відомий склад усіх корзин на жеребкування відбору на чемпіонат світу 2026 року в Європі.…
Нападник "Барселони" Роберт Левандовський поділився думками щодо вінгера команди Ламіна Ямаля. Ламін Ямаль є однією…
Півзахисник "Манчестер Сіті" та збірної Іспанії Родрі висловився про відновлення від непростої травми. Родрі зазнав…
Головний тренер національної збірної України Сергій Ребров потрапив до чільної п'ятірки престижного рейтингу. Матч 6-го…
Ще одним європейським чемпіонатом, який відновиться в п’ятницю, стане іспанська Ла Ліга. 22 листопада офіційно…